lördag 21 mars 2009

Thaimat=)

Idag var vi en sväng till stinsen. Det är ett köpcentrum om någon inte visste det. En sväng på Panduro innebar en ganska välfylld påse när jag kom ut...=) Vi tog en fika också, jag valde mellan morotskaka eller blåbärspaj. Det slutade med blåbärspaj. Morotskaka äts bäst på Waynes, alternativt i Malaysia på Dome(tror jag det hette)
Hem och såg en film, Rallybrudar. Den var helt okej. Men jag är väl rätt glad att jag inte såg den på bio.
Efter det åkte vi in till stan igen och åt på en thai restaurang. Jag tog kycklingspett med jordnötssås till förrätt och huvudrätten var kyckling och grönsaker i kokosmjölk och curry. Det var supergott. Lite dålig service i början. Tog lite tid att få bord men framförallt tog det tid att få beställa. En halvtimme nästan. När beställningen väl var lagd så gick det fort.
Nu är vi hemma och ska snart sova. Eller jag ska iaf. Är riktigt trött. Imorrn väntar brunch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och var går brunchen av stapeln?