torsdag 12 mars 2009

Ikea

Nu är mina sötdjur hos veterinären. De kommer säkert må pyton ikväll och jag också när jag ser hur dåligt de mår. Johan fick ta ledigt idag för det finns inte en chans att jag tänker hämta djuren själv i eftermiddag. Dit hade jag kunnat ta dem men inte hem. Usch Usch. Men vi har hunnit med massor med kul saker idag. Vi var en sväng i Solna och hämtade hem lite grejer. Nu återstår bara att ta alla skräp från vinden till soptippen. Vi fick också se lägenheten stylad live och det var verkligen en helt annan lägenhet. Jättesnyggt.
Sen fortsatte färden mot Ikea. Johan har mobbat mig för min körning. " Det märks att du inte kört manuellt på ett tag" (men han gjorde det med glimten i ögat). Så på vägen hem så skärpte jag mig rejält och då gick det finfint. På Ikeas parkering tyckte Johan att jag skulle hämta bilen och backa upp så man lätt kunde få in grejer. Okej. Backparkering är svårt tycker jag.
"Se det gick ju helt perfekt"
"Ja förutom att jag hade tänkt att stå i rutan bredvid"
Så duktig är jag på backparkering.
Nu ska jag plocka Ikeasaker. Ska försöka ge mig på montera lite också men vetitusan hur det ska gå.

Inga kommentarer: