söndag 8 mars 2009

Slapp söndag

Gårdagen blev trevlig. Vi var hemma efter tre nångång. Att min vita månad skulle innebära en utekväll var väl okej tycker jag, den var ju inplanerad i början. Men jag vet inte om en vit månad inkluderar en taxiresa hem? Taxi är skamligt dyrt när man bor så långt bort som jag gör. Men men gjort är gjort och vi var hemma tidigare än om vi hade väntat på bussen.
Har mått rätt bra idag. Verkar tyvärr kanske som jag fått Johans förkylning för jag har haft ont i halsen hela dagen men men en förkylning dör man ju inte av.
Nu har vi precis ätit pizza. Men nej det var inte gott. Fettigt och flottigt och nu känns det som allt ligger och jäser i magen. Uscha. Har lust att dra till gymmet och träna bort den(och en hel del annat).
Nu är det iaf tv kväll och sova tidigt som gäller!

Inga kommentarer: