måndag 9 mars 2009

Ett födelsedagskort till

Morfar fyllde år i fredags, tyvärr nådde inte kortet fram till honom då men anlände idag så därför kan jag visa upp det nu. Det är ju roligare om mottagaren får se det först och sen här.

Kuvertet. Jag gillade att sy ihop kuvrtet. Nu hade jag lite mer tid på mig också så det slapp bli en paniklösning som det blev med dopkortet förut. Det kommer nog bli fler sydda kuvert i framtiden. Den blå rutan är för att skriva adressen

Utsidan av kortet. Samma vikning som Elias fick på sitt kort. Några utstansade fjärilar som sitter på också.

Insidan. En Penny Black stämpel, gillar verkligen stämplarna från Penny Black. De är väldigt användbara. Sen lite skriv yta men jag hade inte skrivit någon grattis hälsning när jag fotograferade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Födelsekortet var det finaste kort jag sett. Du är en riktig konstnär. Mormor undrar om hon kan beställa kort av Dig.

Tilda sa...

Kul att du tyckte om kortet=) Absolut så får Mormor beställa.