måndag 16 mars 2009

Lite trötter

Var och öppnade upp i Solna åt homestylingen och det var hon som inrett som kom, jag trodde hon bara skulle skicka några flyttkillar som skulle slänga in allt i en bil typ. Men nej det ska packas ordentligt efter listor och sånt. Stenkoll på alla grejer. Men just i det här fallet så är allt som finns i lägenheten deras så det går nog rätt fort=)
Efter det tog jag mig en sväng inne på stan och höll mig från att köpa massor med grejer. Jag är så duktig. Det var riktigt skönt ute idag tycker jag så jag gick ovanligt mycket och skippade tunnelbanan. Det enda jag handlade var lite stämpelmontering på Panduro och några papper men annars höll jag mig. Jag är bara för bra=)
Väl hemma så tänkte jag bara lägga mig och läsa en stund och sen diska typ. Det hela slutade med att jag somnade och vaknade strax innan sex när Johan ringde och väckte mig. Lite trötter var jag visst.

6 kommentarer:

Anonym sa...

En liten ordningsfråga: hur går det med den vita månaden?

Tilda sa...

det går åt helvete!

Anonym sa...

Så är det ibland, det är bara på det igen, om man så vill, ska tilläggas.

Tilda sa...

jo precis, det har gått hyffsat men helt vitt har det inte varit!

Unknown sa...

Mathilda: Du är inte ensam om att misslyckas med vita månader... kan det vara Johans fel?

Tilda sa...

Absolut det är Johans fel. Alltid bra att ha en syndabock;)