torsdag 26 mars 2009

7 eleven

Äntligen ledig. Jätteskönt. Idag efter jobbet blev jag supersugen på skorpor med smör och ost. Det är vansinningt gott. Tyvärr hade inte 7 eleven några skorpor så jag fick nöja mig med lite riskakor som jag hittade hemma. Tur att 7 eleven inte hade skorpor. Skorpor, smör och ost hade nog kostat en mindre förmögenhet. Att gå in på 7 eleven är som om att bli rånad ungefär men man får några saker också för rånbytet. Och butiken tjänar massor på det jag handlade.
Nu är det snart sovdags. Jag ska läsa lite i en scrapbookingtidning först, det ska bli min nästa grej att göra. Scrapbooking alltså. Först några mosaikunderlägg till mamma och pappa. Sen scrapbooking. Mormor ringde idag och var nöjd med kortet. Skönt! Jag är visserligen aldrig nöjd med kort som jag gör så detta var väl inget undantag.

Inga kommentarer: