torsdag 25 juni 2009

Varmt

Idag är det riktigt varmt, skönt att värmen äntligen har hittat hit. Ska väl hålla i sig i några dagar till tror jag. Synd bara att man själv är blek. Svårt att sola hemma tycker jag. Jag har inte riktigt ro att sitta i solen, måste se till att åka till landet snart. Där kan man koppla av. Finns inte så mycket annat att göra där än att koppla av. Eller jo nu finns det faktiskt det, när jag var liten så fanns det bara tre kanaler att se på. Inget bredband utan vi kopplade upp via telefonlinjen vilket gjorde att man inte orkade sitta så länge. Nu har de skaffat massor med kanaler, dvd spelare, mobilt bredband. Jag vet inte ens om vi kunde se videoband när vi var små...
Förhoppningsvis åker jag ut om två veckor. Då är jag ledig en hel helg. Kanonskönt! Nu till helgen är jag också ledig men uppbokad på annat håll. Sen jobbar jag. Blää. En månad drygt till semestern...längtar!

Inga kommentarer: