tisdag 23 juni 2009

Dammsugarpåsar

Att flytta hemifrån innebär med städning det förstår jag också. Sen att varken jag eller Johan är så duktiga på att städa är en annan femma. Men nu har iaf problemet med fulla dammsugarpåsar uppstått. Inte nog med att jag måste lista ut vilken typ av påse jag ska ha som passar i dammsugaren, jag måste också välja om jag ska ha pappers eller syntet påsar. Jag valde papper, det var dyrare, tyder inte det på kvalite?
Nästa problem är hur jag ska få in påsen i dammsugaren. Det löser sig. Annars kommer väl Johans mamma upp nångång, hon brukar dammsuga varje dag när hon är här. Då blir det rent ska ni veta. Jag undrar varför inte dessa städgener gick över till hennes son?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett besök på http//:www.mrdustbag.se underlättar dina framtida köp av dammsugarpåsar. Du beställer och får dem levererade direkt till din brevlåda.

Mvh
MrDustbag