lördag 13 juni 2009

Shopping

Tjoho! Jag åkte in till stan idag. Dags att sätta sprätt på pengar och presentkort från födelsedagen, varför vänta liksom? Handlade på Skapa Hobby. Heltrevlig butik som rekomenderas starkt. Sen blev det en sväng till Panduro. Finfina grejer där med. Handlade på Body Shop. En handcreme och så smög det sig visst ner en ögonskugga också...skulle fått en strandväska också för jag handlade för över 400 men det fick jag inte och orkade inte heller säga till om det. Det hade varit skillnad om jag handlat produkter för att komma upp i 400 men så var inte fallet. Nackdelen med Body Shop är att när man ska betala så ska de alltid sälja på en massa annat. Är det inte nya produkter så är det tygpåsar för att stödja diverse projekt. Tycker att det är lite jobbigt att de aldrig kan vara nöjda med det man faktiskt har handlat.
Slutligen blev det Åhlens. En stor vattenkanna inhandlades. Med lock till. Mycket bra inköp
Nu ska jag röja undan lite fort och sen sjunka ner framför tvn!

Inga kommentarer: