måndag 1 juni 2009

Borta bra men hemma bäst

Borta bra men hemma bäst, helt klart är det så. Vi hade det trevligt i Vadstena. Kom ner på fredagkvällen. Jag hade kört hela vägen och det var lite segt. Riktigt rastlös blev jag tidigt på resan. Lördagen så var det flyttdag. Johans föräldrar skulle byta lägenhet så vi hjälpte till. Lördagen tillbringades alltså i en ny lägenhet=) Som var så fräsch! Helt total renoverad och längtan till vår lägenhet i Solna blev större. Men snart är det vår tur också. Ute och åt på lördagkvällen och efter låång väntan på maten så blev vi serverade och maten var jättegod.
På söndagen åkte vi hem, vid femtiden. På dagen tog vi en sväng på stan och hängde i solen. Jätteskönt att sommaren har kommit och hälsat på i några dagar iaf. Imorrn ska det väl bli sämre igen.
Nu tittar jag på Robinson finalen och sedan ska jag nog ge mig ut i solen en stund=)

Inga kommentarer: