torsdag 7 maj 2009

Snart så

I vanliga ordning så fungerar inte tvättstugan här som den ska. Fråga mig inte varför vi betalar hyra. För man måste antar jag men vi får ingenting för den. Okej en lägenhet men den är i rätt dåligt skick. Tur att man har föräldrar i närheten. Där finns en tvättmaskin som jag lånade för att tvätta mina jobbkläder inför helgen iaf. Passade även på att låna spikmattan. Först var det inte alls skönt att ligga på den. Stack brände och sved. Sedan brände och sved det bara, ungefär som när man har bränt sig ordentligt i solen. Eller som när någon gör "1000 nålar". Eller kanske solbränt och "1000 nålar" tillsammans. Men sedan la sig även den känslan och ryggen började kännas varm och det blev nästan skönt. Och efteråt var det jätteskönt. Det kändes verkligen som om spänningar att släppt ordentligt i ryggen. Så nu vill jag ha en egen spikmatta. Kommer ligga på den varje dag! Jag ska bli fakir!
Nu väntar hockey!!!!

Inga kommentarer: