måndag 18 maj 2009

Royal Suite

Vi har pratat om att åka på kryssning på semestern. I år tänkte vi prova på Royal Caribbean när ett av deras fartyg kommer till Stockholm. Totalt är resan på fem dagar. Johan ansvarade för bokningen och har nu bokat in oss i Royal Suite. Royal suite är ca 105 m2 och har en balkong på 12 m2. För närvarande har vi en lägenhet på 94 m2 och på drygt ett halvår utnyttjar vi inte hela. Så hur vi på fem dagar ska utnyttja 105 m2...fråga mig inte. Men tips mottages tacksamt.
Resan blir iaf den 3 augusti och jag tror vi kommer hem igen den 7 augusti.

4 kommentarer:

Pappa sa...

Jaha, här har Ni chansen att undvika varandra. Men vart går kryssningen?

Tilda sa...

Ja verkligen. Kryssningen går till Tallinn, St Petersburg och sen är man ute och guppar på havet en del också=)

Sofia sa...

Det är helt underbart att åka på sådanna kryssningar! Ska själv åka på sån kryssning fast den går från Spanien=)

Tilda sa...

Jo det är ju oftast där nere som deras båtar flyter omkring men några veckor varje sommar så gästspelar en båt i Stockholm. Sen vill jag se Tallinn och tackar inte nej till St Petersburg heller. Jag såg att en av deras båtar gick runt bland grekiska öar, den resan skulle vara kul att göra tycker jag.