lördag 2 maj 2009

Ansiktsbehandling och Hyundai

Började dagen med en ansiktsbehandling. En del grejer var mycket smärtsamma tycker jag, brynplock t ex. Stackars mitt ansikte. Sen den där AHA peelingen tror jag det hette. Ajaj, brände lite och kliade något enormt. 10 minuter i kamp med armarna att inte klia. Det gick bra och det var mycket skönt när hon torkade bort allt. Portömingen var väl också rätt smärtsam på vissa ställen. Sedan har jag små vita prickar som jag glömt vad de heter och dom tog hon bort. Jag har hört förut att man använder en liten skalpell för att få bort dom och det är mycket möjligt att hon gjorde det. Kändes lite som det men jag vågade inte titta. Bäst av allt var iaf ansiktsmassagen. Ska tillbaka om drygt en månad igen. Sen köpte jag en massa produkter. Hon rekomendrade 6 stycken...jag köpte sex stycken.


Det blev rengöring, ansiktsvatten, ansiktsmask, dagkräm, nattkräm och ögonkräm.

Efter behandlingen så åkte vi och tittade på bilar. Såg inte så många intressanta men vi båda fastnade för en Hyundai i20. Självklart splitterny och luktade äckligt som nya bilar tydligen gör. Vi provkörde och den var riktigt bra att köra. Splitterny bil var det också. Nackdelen är att den verkligen har fått väldigt bra betyg när man läser om den. Och varför det är en nackdel är för att det är svårare att inte vilja köpa den.
Läskigt var det också att provköra. Köra en ny bil som man verkligen inte ska krocka. Nervöst värre.
Imorrn ska vi titta på hos en bilhandlare i Väsby. Se om vi hittar nån lite äldre bil kanske och lite bättre.

Inga kommentarer: