söndag 27 januari 2008

Lönehelg

Sådana helger är alltid trevliga. Lönen kom i fredags och siffrorna var faktiskt ganska fina, allt hårt slit bakom är bortglömt;)
Igår var vi ute och åt, Emilia ska flytta till England på onsdag så det var en liten avskedsmiddag. Maten var riktigt god och servicen var sådär men sällskapet var supertrevligt så kvällen blev jättetrevlig=)
Annars har det inte hänt så mycket för mig den senaste tiden, som vanligt dragit på mig en massa jobb. Ska bara jobba 70 timmar nästa vecka...Hjärtinfarkt, here I come! Nää usch så hemskt, fram tills vi ska till thailand så har jag bokat in mig på pass och tänker inte ta några extra utöver det. Efter det så kommer jag bara ta extra pass så jag kommer upp i en vanlig heltid, dvs 40 timmar i vecakn. Men jag tror att det bara är nästa vecka som blir kämpig, sen är det runt 40 timmar i veckan.
Nu ska jag göra nått vettigt, typ kanske eventuellt tvätta mina arbetskläder? Får se om jag orkar!

Inga kommentarer: