måndag 23 augusti 2010

Otur

Så var det måndag igen. Bläää. I helgen var jag i Göteborg med Carro och vi var på Liseberg. Vi kom ner på fredagen. Allt som allt blev det två felkörningar men annars var vi rätt duktiga. Det blev också ett stopp i Gränna och inköp av några polkagrisar. Väl framme i stugan vi hade hyrt så så spridde vi snabbt ut alla grejer över hela stugan. Man måste ju känna sig hemma. På kvällen var vi på Liseberg och regnet bara ÖSTE ner. Usch vad mycket regn. Kläderna var alldeles blöta och vid hemfärden på söndagen var de inte ens torra. Carro vann toblerone också på liseberg som blev blöt på vägen hem. På lördagen gick vi upp klockan 8. Tortyr. Vi käkade frukost i buffen och den var smarrig. Sedan väntade några timmars väntan då liseberg inte öppnade förrän 11 så varför vi gick upp 8 vet jag inte. Väl på liseberg var det massa kö och det är såå tråkigt så det blev inte jättemånga åk. Men Carro vann mer choklad. Och en liten gott&blandat. Jag vann inget. Tyvärr fanns det inte nån vinst varje gång som jag kunde spela på. Senare på kvällen blev det minigolf och jag förlorade. Jag har bara en massa otur. Hemresan på söndagen startade tidigt. Halv tio eller så. Vi gick upp 8 även den dagen. Tidigt värre. Idag unnade jag mig sovmorgon. Det behövdes.

Inga kommentarer: