tisdag 31 augusti 2010

Jobbig tisdag

Har varit på mitt extrajobb idag, det var lite jobbigt faktiskt. Massor med nytt så det blev lite rörigt men jag tyckte ändå vi löste det mesta. Slutade redan klockan 13 idag så nu är jag hemma och äter lite lunch innan det är dags att sticka till nästa jobb. Sen jobbar jag imorrn och torsdagen ägnas åt att tvätta och packa. Och på torsdag ska jag göra naglar igen=) Underbart! Men jag kan bara ha dom på under redan och ett tag till. Får ju inte ha dom på jobbet=/ Dumt! Hade egentligen tänkt att gå på MakeUp Store extreme visning på Berns också men det hinner jag inte med. Men torsdagkväll var enda gången jag kunde få nageltid så jag fick hoppa visningen. och sen har jag egentligen inte tid heller, och inte råd heller för den delen:P

Inga kommentarer: