torsdag 12 augusti 2010

Dags att sätta lite fart

Igår stressade jag hem från jobbet. Först fick jag jobba över och sedan åkte jag och handlade lite nödvändiga saker som behövdes och inte kunde vänta. Sedan cyklade jag på i högsta fart för att hinna hem till Sex and the City och är hemma 22:58 och 23:00 ska det börja. Då meddelar Johan mig att just idag började det 23:15. Suck. Men men jag får väl se det som en utmaningsträning. Nästa besvikelse kom när jag insåg att det bara var ett avsnitt. Och det ikväll tror jag sista avsnittet är. Boring.
Nu ska jag ta tag i restev av dagens to do saker. Jag har hunnit med tvätten. Nu väntar sortera tvätten. Kanske dammsuga. Åka till Kista och prova ut en nu ring. Åka till väsby och hämta USA post! Dags att sätta lite fart nu Mathilda!

Inga kommentarer: