lördag 17 juli 2010

Nötter till tjuvar

Nu har jag varit nere och låst källarförrådet med ett nytt lås. Det verkar vara några riktiga amatör tjuvar iaf. Få upp lås kan dom men vad de ska sno av värde har de ingen aning om. De hade rört om bland våra kartonger och lyckats få fram några teknikprylar som är Johans. Som för det första är väldigt gamla och typ inte ens säljbart. Men bäst av allt, de kanske inte fungerar:P De hade inte heller plockat med sig av Johans verktyg som jag tror har bättre andrahandsvärde än de prylar de snodde. Inte heller tog de min resväska som är en stor Samsonite och den är inte helt gratis i butik.
Lite småläskigt var det att gå ner i förrådet. Trodde jag skulle kunna kolla lite mer av vad nötterna haft för sig men jag vågade inte. Satte på ett nytt lås och tog med verktygen upp i lägenheten.
Nu ska jag sova. Sen ska jag jobba och sen är det ledigt i en dag=)

Inga kommentarer: